Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Koncertajánló októberre: Soulbreakers és Tátrai Tibor!
2014. szeptember 06. írta: DaneLinell

Koncertajánló októberre: Soulbreakers és Tátrai Tibor!

Voltam már koncertjükön és nem csalódtam, sőt! Igazság szerint akkor hullafáradtan érkeztem, és nem éreztem magamban annyi erőt sem, hogy egy sört magamhoz vegyek. Aztán megszólalt a zene, és mintha a fáradtságot elfújta volna. Újjászülettem és nem érdekelt többé, hogy fáradt vagyok, hogy sok volt a munka, vagy bármi… Egyszerűen csak tomboltam a zenére. Fergeteges koncertet adtak!

1475880_1382003592047793_570047851_n.jpg

Véleményem szerint ez most sem lesz másképp, ugyanis mi mindenképp ott leszünk, ha sikerül valószínűleg még egy interjút is hozunk nektek, amiben a zenekart faggatjuk.

 

Időpont:

Október 22.

Ezenkívül mire számíthattok, ha elmentek a koncertre?

Soul, funk és blues dalok, amennyit csak képesek vagytok befogadni! Eszméletlen hangulat, slágerek új köntösben, a zenekar stílusában. Kétségtelen, hogy minden soul, funk és blues rajongónak ott a helye, de azoknak is, akik még annyira nem ismerik vagy szeretik ezt a stílust, mert ezek után biztos, hogy a szerelmesei lesznek.

Ismét velük zenél Tátrai Tibor, aki már önmagában húzónév, mert egy igazi legenda.

Vendég zenekar is lesz, elhívták Rákosszentmihály-ról a Headbengs nevű zenekart.

Egyszóval borítékolható a siker!

 

Soulbreakers tagjai:

A képek a Soulbreakers hivatalos Facebook oldaláról származnak: https://www.facebook.com/soulbreakers.egyuttes/media_set?set=a.1420485438199608.100007144959516&type=3

 

 





 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://artistophile.blog.hu/api/trackback/id/tr256672989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása