Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nick Barclay minimalista grafikái
2015. február 23. írta: DaneLinell

Nick Barclay minimalista grafikái

Mindig érdemes Behance-n nézelődni, most is gyöngyszemre bukkantam. Az alábbiakban Nick Barclay munkáiból szemezgettem. Egyszerűek, de szépek, jó az alap koncepció. Bár nem vagyok egészen biztos benne, hogy az első asszociációm az lenne, ami a művésznek.

További munkáit megtekinthetitek a művész Behance oldalán, én is onnan szemezgettem.


Akkor következzenek a különböző színek és alakzatok egymásba olvadásából létrejövő, asszociációkra építő grafikák!



Újra gondolt filmplakátok


Ha nem lenne odaírva, hogy melyik film alternatív plakátja ti rájönnétek mindegyik esetében? 
Nálam a Harry Potter, a Ponyvaregény és a Trainspotting plakát a favorit. :)

 

 

 

 Városok három színből

Gondolkoztál már rajta, hogy ha egy adott várost kellene néhány szín segítségével megjelenítened miket választanál hozzá? Képes lennél-e a mindennapi dolgokhoz úgy színt társítani, hogy abból más is ugyanarra asszociáljon? Hát most erre láthattok példát. Az alapkoncepció: három színnel bemutatni egy adott várost!

 

Koktélok

A kiinduló formák hasonlatosak az előzőekhez, a téma középpontjában azonban a koktéloknak jut a főszerep. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://artistophile.blog.hu/api/trackback/id/tr187208279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása