Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Különleges eszközök és technikák a művészetben 3.
2015. június 03. írta: DaneLinell

Különleges eszközök és technikák a művészetben 3.

Spray festészet

Nagyon sokáig úgy voltam vele, hogy ez a fajta technika zseniális, de a végtermékek tönkelegét elnézve eléggé keretek közé szorított a témák tekintetében. Így egy idő után hanyagoltam a kérdést, csak nemrég fedeztem fel magamnak újra, és örömmel nyugtáztam, hogy tévedtem. Ezt is lehet magas fokon űzni. Nemcsak, hogy nincs keretek közé szorítva, de határtalan világok születhetnek így. A napokban több videót néztem készülő képekről, rengeteg honlapot bújtam alkotók után, és arra a következtetésre jutottam, hogy megér egy posztot a téma. Szerintem, ha megnézitek a képeket és videókat ti sem fogjátok bánni, hogy kattintottatok. :)

Leggyakoribb témák és minták: űr, különleges világok, újra formált univerzum, bolygók, spiritualitás, naplemente, tenger, víz, metropoliszok, hegyek stb.

Számos addiktív tünetet produkáltam a napokban, így nagyjából videó után videót nyitva fedeztem fel az utca művészetből avanzsálódott festészeti technikát. A graffitiből nőtte ki magát, csak itt a falak, járdák és különböző utcai felületek helyett sokszor vászonra, üvegre, fára, vagy valamilyen műanyag felületre viszik fel a munkákat. Ennek ellenére az utcákon és fesztiválokon még a mai napig van helye, hiszen mindamellett, hogy szép képeket vásárolhatunk, látványfestészet keretében tekinthetjük meg annak elkészültét. Amennyiben pedig nem akarunk vásárolni is élménnyel gazdagodunk. Olyan ez, mint a látványkonyha, néha még flambíroznak is. ;) Majd meglátjátok!

Akkor kezdjünk is bele a válogatásba, több alkotó munkáját is bemutatom, (nevükre kattintva elérhetitek a képek forrását).

 

Brandon McConnell  - "Spacepainter"

További videók!

 

Ben Rabine

Hlásznyik Attila


A világot járó magyar utcaművész nemcsak a spray festészetben mozog otthonosan, de bábozik is. :)

img_20140921_142817.jpg

img_20140920_170230.jpg



Graham Hickmott

 

Porfirio Jimenez C.

Akkor ahogy ígértem: flambírozunk is! :)

 

 

 

További videói!

 

 Sorozat további részei:
1.rész

2.rész

A bejegyzés trackback címe:

https://artistophile.blog.hu/api/trackback/id/tr547513986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erol 2015.06.04. 10:48:40

Ezzel a technikával csak giccset lehet csinálni?
süti beállítások módosítása